Nog een paar weekjes! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu Nog een paar weekjes! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu

Nog een paar weekjes!

Blijf op de hoogte en volg Marlous

10 April 2014 | Nederland, Deventer

Nog een paar weekjes en dan is het zover! Mijn grote trip 'Down Under'.

Op 6 mei vertrek ik voor ruim drie maanden naar de andere kant van de wereld.

De eerste zes weken zal ik Australie gaan verkennen. Het plan is om via de oostkust omhoog te trekken naar Cairns.
Vervolgens ga ik een maand naar Nieuw Zeeland om dat land te gaan ontdekken.
Ik ga vervolgens nog een paar daagjes naar Taipei, Taiwan en eindig dan in Thailand. Daar heb ik 3 weken om het land te bekijken.

Uiteindelijk zal ik 14 augustus weer terugkeren op Nederlandse bodem.

Via deze site kunnen jullie mij volgen! Onderaan deze site kun je je mailadres invullen. Dan krijg je steeds een mail als ik iets ge-update heb.

Nu nog een paar weekjes tijd voor de voorbereiding voordat ik het vliegtuig in stap! Ik heb er super veel zin in!!!

• 10 April 2014 - 13:24

Anne Margot:

Whoeee spannend Marlousje!!

• 10 April 2014 - 19:05

Minke :

Jaaaa, coooool! En een beetje jaloers....

• 24 April 2014 - 13:16

Teun Heuver:

Whaw....... hoop dat je een heel fijne vakantie hebt.