Nog één nachtje - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu Nog één nachtje - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje

Blijf op de hoogte en volg Marlous

05 Mei 2014 | Nederland, Deventer

Hallo lieve volgers,

Nog één nachtje en dan is het eindelijk zover!! Morgen vertrek ik!!
Alles is gepakt en volgens mij ben ik er wel klaar voor:):).

Ik zal zo snel mogelijk proberen iets te plaatsen op deze site. Foto's etc. zal ik vooral op facebook zetten.

Ik heb er zin in:D:D:D

xx Marlous

  • 05 Mei 2014 - 10:38

    Esther:

    Spannend!!! Ik ga het volgen hoor! Have fun en geniet! Kus

  • 05 Mei 2014 - 10:41

    Ildi:

    Ga je missen wijffie! Geniet, geniet, geniet met mate ;-) xx

  • 05 Mei 2014 - 11:04

    Anique Mussies:

    Spannend!!! Nog maar 1 nachtje!
    Geniet nog even van je huisje, voordat je broertje en ik hem op stelten ga zetten! Haha!
    We zullen goed 'oppassen'!
    We gaan je natuurlijk volgen!
    Geniet vandaag nog van de laatste dingetjes hier! Zoals je vriendinnen en de rust! ;)
    Dikke knuf en tot vanavond!

  • 05 Mei 2014 - 11:21

    Willie:

    Geniet ervan meisje. Ik zal je heel erg missen.
    Maar ik zal je natuurlijk volgen en veel skypen.
    Maak er een hele mooie tijd van want zoiets doe je maar een keer.
    (Hoop ik). Xxxxxxx

  • 05 Mei 2014 - 11:35

    Romy :

    Heeeeeeeeeel veeeel plezier lieverd! Het gaat vast en zeker een super reis worden! Ik ga je missen! Pas goed op jezelf en weer heel terugkomen aub

  • 05 Mei 2014 - 12:34

    Anne Margot:

    Oooh spannend schatje!! Echt heeeel veel plezier en echt genieten!! Voor je het weet sta je weer in NL!!

    Dikke knuffel en ga je missen!!

  • 05 Mei 2014 - 13:07

    Marjolein Tuitert:

    Geniet ervan!
    Ben stiekem wel een beetje jaloers op je..
    Ik ga je verhalen cker volgen..
    Xx

  • 05 Mei 2014 - 18:27

    Minke:

    Spannend! De zenuwen gieren vast al door je lijf!
    Lekker over je heen laten komen en vooral genieten!!!

    Kus!

  • 06 Mei 2014 - 05:33

    Vincent En Ellen:

    Lieve marlous wij wensen je een geweldige reis en heel veel plezier toe. Veel liefs.

  • 06 Mei 2014 - 08:29

    Wendy Latupeirissa:

    Hi Marlous! Gaaf, jouw journey gaat nu echt beginnen.
    Ga onwijs genieten en maak er een onvergetelijke trip vaan.
    Ik ga je volgen

  • 09 Mei 2014 - 08:14

    Hans:

    Ondertussen ben je er al en heb je je eerste dag "down under" achter de rug. Je gaat vast en zeker een mooie tijd tegemoet. Geniet er onwijs van en we gaan alles van je hier lezen. Maak er een toptiijd van!!!
    xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Marlous

Update april 2014: Vanaf mei zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van mijn backpack trip naar Australie, Nieuw Zeeland en Thailand! Op 14 augustus vertrek ik voor een half jaar naar Londen om stage te gaan lopen in het Grosvenor hotel! Ik hoop dat jullie mij zullen volgen via deze site.

Actief sinds 09 Juni 2010
Verslag gelezen: 683
Totaal aantal bezoekers 19527

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 14 Augustus 2014

Australie-NZ-Azie

14 Augustus 2010 - 27 Januari 2011

Marlous goes London!

Landen bezocht: