Mummy time! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu Mummy time! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu

Mummy time!

Door: marloussteemers

Blijf op de hoogte en volg Marlous

30 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi there!

Zoals de titel al zegt, was het afgelopen weekend mummy time in Londen! Want mijn moeder kwam gezellig over voor een weekendje. Dat weekend is voorbij ge-vlo-gen!! Echt niet normaal hoe snel..

Vrijdagochtend om 7 uur zou ze landen. Zou ze landen idd.. Want ze is uiteindelijk pas kwart voor elf geland!! Bijna 4 uur vertraging.. En dat is dus wel een halve dag die je kwijt bent..Maar helaas doe je er helemaal niks aan dus er zat niks anders op dan gewoon op het vliegveld te wachten. Want toen ik te horen kreeg dat ze (in eerste instantie) 3 uur vertraging had, was ik al onderweg naar het vliegveld. Maar uiteindelijk kwam ze toch door de deuren en kon ons weekend beginnen. We zijn die middag eerst naar Covent Garden geweest om het marktje daar te bezoeken. Leuke dingetjes gezien! Daarna hadden we kaartjes gereserveerd voor de London Eye. Daar moet je toch een keer in als je in Londen woont vind ik, en nu was het dan zo ver! We hadden super mooi en helder weer, dus dat was ideaal. En het was heel gaaf! Heel mooi uitzicht over heel Londen. Je kon de hele Thames overzien en ook echte hotspots herkennen in de verte. Echt geweldig om te zien. En ook goed te doen voor mensen met hoogtevrees, want het is echt niet eng!
Die avond hebben we lekker gegeten bij het steakhouse.

Zaterdag was het shopdag haha! Maar eerst wilden we 's ochtends kaartjes halen voor de musical 'we will rock you' voor die avond. Dat kan tegen lagere prijzen op Leicester Square. Maar we will rock you was bijna uitverkocht, dus de kaarten waren alsnog 50 pond. Toen hebben we gekozen voor iets goedkopere kaartjes, maar voor een net zo'n leuke musical: Grease!! Maar voordat het grease-time was, was het dus eerst shopping time. We hebben de hele middag doorgebracht in de Primark en de H&M. Heel leuk en te veel geld uitgegeven natuurlijk haha! Maar goed, dat hoort bij zo'n weekendje;). Daarna hebben we ons omgekleed en zijn we lekker bij de Italiaan uit eten geweest voordat we naar de musical gingen. En daarna was het dus Grease-time. Super genoten!! Heel gaaf. De spelers zongen super goed, we zaten heel erg mooi. Dus geweldige avond. We hebben daarna nog lekker wat gedronken op Leicester Square en onze ogen uitgekeken naar wat er allemaal voorbij kwam lopen haha!

Zondag was helaas al weer het laatste dagje.. We zijn eerst naar Harrods geweest. Het is daar gewoon nu al Kerstsfeer haha! Super leuk om te zien. Allemaal kerstkransen versierd met kerstballen enz.. Mooi verlicht! Daarna zijn we naar Hyde Park gegaan en hebben we daar lekker langs het water gelopen en even in het zonnetje gezeten. Want we hadden het hele weekend super super mooi weer. Die middag hebben we ook nog even een filmpje gekeken. En die avond voor de laatste keer lekker uit eten hier in Victoria Station. 's Avonds hebben we met Jordy en pap geskyped, dat was wel echt grappig! Zat mama ineens aan de andere kant haha.
En zondagnacht was het al weer tijd om mam uit te zwaaien. Om half vijf heb ik haar naar de bus gebracht en ze vloog om half 8 weer terug naar NL. Geen vertraging deze keer gelukkig.

Het weekendje vloog dus echt voorbij, maar morgen over een week komen de volgende alweer! Mijn lieve vriendinnetjes Anne Margot, Stephanie, Romy en Minke komen dan hier voor 3 daagjes. Kijk er al heel erg naar uit!!

Verder gaat alles prima hier. Op het werk ook. Ewa is weer terug van vakantie en meteen ben ik ook drukker. Ze heeft me nu de extra taak gegeven om zorg te dragen voor 'retail eye'. Retail Eye is een soort organisatie die vragenlijsten versturen naar gasten nadat ze hier zijn geweest. Zij kunnen dat invullen en dat komt hier weer terecht. Ik moet dan die formulieren bekijken en verwerken in een spreadsheet. Zo krijg je dus meteen alle klachten te zien van de klanten. Heel leuk en interessant om te zien. Verder gaat het allemaal prima!

Nou, as usual zou ik het heel leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten. Always nice!

Love from Londen
Marlous

• 03 November 2010 - 19:21

Minke:

Maar goed dat ik van je moeder hoorde dat er iets mis was met de mail-service! Wist helemaal niet dat je alweer wat geschreven had! :D
    Maargoed, over 2 dagen gaan we het allemaal zien! Dus ik ben heeeeeeeeel beniewd (heb ook heel veel geld gespaard, dus we kunnen shoppen tot we er bij neervallen!!!)
    Liefss

• 03 November 2010 - 20:14

Esther En Martijn:

Nou zeg, wat stom dat er geen mails verstuurd zijn!! Ik vond het al zo raar, je had genoeg te vertellen na weer een weekendje met bezoek! Maar dat had je dus ook allang gedaan... Nou het was nog steeds erg leuk om te lezen, krijg zelf ook echt zin! Nog even aftellen. Veel plezier dit weekend, zal vast en zeker super worden!! Meidenweekend!! Have fun...

• 08 November 2010 - 09:59

Papa En Mama:

Aangezien jij onze reactie per ongeluk(!) verwijderd hebt zal ik proberen ongeveer hetzelfde te melden. Ja het was inderdaad een superweekend en nu maar hopen dat we in het komende weekend van 19 nov. net zulk mooi weer hebben. Leuk voor de film als papa in de London Eye zit. We hebben er natuurlijk weer heel veel zin in om je weer in levende lijve te zien. Dat is toch anders dan via skype. Bereid je maar vast voor op een lekker gezellig en druk weekend met de smallies en Lisa en wij natuurlijk! Tot over 11 nachtjes. Liefs en kusjes van ons.