Home sweet home - Reisverslag uit Gorssel, Nederland van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Gorssel, Nederland van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: marloussteemers

Blijf op de hoogte en volg Marlous

29 Januari 2011 | Nederland, Gorssel

Hello everybody:).

Hier is dan het allerlaatste verhaaltje van mij op deze site! Want ik ben weer thuis. Mijn grote avontuur is nu echt afgelopen! Het is nog steeds een beetje raar dat het nu over is.. Ik besef volgens mij nog niet helemaal dat ik écht niet meer terugga!
Maar mijn terugkomst was deze keer toch wel iets anders dan andere keren. Er hing een groot 'welkom thuis' spanddoek, de hele kamer was versierd en 's avonds was er een surprise party voor me georganiseerd!! Super lief en leuk natuurlijk:D.

Aanstaande maandag begin ik weer op school aan mijn derde jaar alweer. Ik hoop dat het een leuk half jaar wordt en heb er al wel een beetje zin in.

Vanaf deze plek wil ik iedereen die mijn verhaaltjes trouw heeft gevolgd heeeeel erg bedanken! Vooral alle trouwe berichtjes schrijvers en schrijfsters bedankt. Het was heel leuk om jullie reacties op mijn verhaaltjes steeds te lezen.
Ik moet wel eerljk zeggen dat ik nu erg nieuwsgierig ben wie de 'mistery-guy' is!! Want die twee nachtjes zijn nu natuurlijk al om, en heb ik je inmiddels al weer gezien??
Ook Diantie is nog een vraagteken voor mij?! Wel grappig eigenlijk haha!!

Nou iedereen nogmaals super bedankt en ik spreek jullie snel weer.

Liefs, vanuit Gorssel deze keer!

  • 29 Januari 2011 - 15:52

    Esther:

    Hai hai,

    kwart over 9 was het he, maandag! Oh jee oh jee dan is het welecht helemaal afgelopen...

    Ik vond het ook erg leuk om je verhaaltjes steeds te lezen en ff te reageren!!

    xxx

  • 30 Januari 2011 - 11:45

    Papa En Mama:

    Het is inderdaad raar dat je weer thuis bent. Ook wij hebben het idee dat je zo weer weggaat dat was de laatste twee keer nl. het geval, maar gelukkig is het dit keer echt welkom thuis want je blijft . Ook wij hebben erg genoten van je leuke verhalen en we vonden het ook erg fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt. We zijn blij dat je er weer bent. Liefs Pap en Mam. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gorssel

Marlous goes London!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2011

Home sweet home

19 Januari 2011

Just one week left...

01 Januari 2011

HAPPY NEW YEAR!!!!

21 December 2010

Last visits etc.

06 December 2010

AAAAAAAAAANIQUE ft. MAAAAAAAAAAALOUS!!
Marlous

Update april 2014: Vanaf mei zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van mijn backpack trip naar Australie, Nieuw Zeeland en Thailand! Op 14 augustus vertrek ik voor een half jaar naar Londen om stage te gaan lopen in het Grosvenor hotel! Ik hoop dat jullie mij zullen volgen via deze site.

Actief sinds 09 Juni 2010
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 19556

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 14 Augustus 2014

Australie-NZ-Azie

14 Augustus 2010 - 27 Januari 2011

Marlous goes London!

Landen bezocht: