Last visits etc. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu Last visits etc. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu

Last visits etc.

Door: marloussteemers

Blijf op de hoogte en volg Marlous

21 December 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello dear peope!

En ja, het werd weer eens tijd voor een verhaaltje vanuit het niet-witte London! Helemaal aangezien mijn laatste bezoekje er na vorig weekend al weer op zit!
Vorige week zaterdag kwamen Esther en Martijn namelijk hier voor vier dagen. Ik was de week ervoor 2 dagen goed ziek geweest (echt me jaren niet zo slecht gevoeld!), maar gelukkig was ik zaterdag wel weer redelijk beter.
Ik heb ze zaterdagochtend bij de busstop opgepikt en ze meegenomen naar het hotel. Want ik had tegen family rate ze een mooie kamer kunnen geven in het hotel! Dankzij Ewa mocht ik ze ook de VIP treatment geven, wat inhield: gratis badjassen, slippers, water, biscuitjes, paraplu en 's avonds hot chocolate en de krant! Gelukkig vonden Esther en Martijn de kamer ook erg mooi, dus dat is fijn!
Nadat we ingecheckt hadden zijn we eerst even koffie gaan drinken bij Starbucks hier om de hoek. Daarna was het sightseeing time!! Big Ben, Houses of Parliament, Downing Street etc.etc. Via het kerstmarktje aan de overkant van de Thames hebben we de underground naar de Tower & Tower Bridge genomen. Daarna was het tijd om naar het hotel te gaan en even te relaxen! Die avond hebben we lekker gegeten in Covent Garden en daarna onze ogen wederom uitgekeken in Chinatown, Leicester Square en Picadilly Circus. Hoe mensen zich kunnen kleden, echt ge-wel-dig!!
We hebben daarna nog even wat gedronken bij een pubje bij het hotel in de buurt.
Esther en Martijn hadden ontbijt bij de prijs in, en dankzij mn eigen goede contacten mocht ik lekker met ze mee eten haha! Heeerlijk een keer zo'n goed ontbijt met lekker croissantjes, toast, gebakken eitjes en natuurlijk alle Engelse toestanden haha! Zondag zijn we eerst naar St Pauls Cathedral gegaan. Omdat er een mis aan de gang was konden we gratis binnen lopen en het begin van de cathedral bekijken. Dat was mooi meegenomen natuurlijk! Vervolgens zijn we de Millenium Bridge overgelopen en daarna naar Notting Hill gegaan. Gezellig Portobello Road overgelopen en de kraampjes daar bekeken. Blijft een leuke wijk!! Super leuke huisjes enz! 's Middags wat het shopping time jeeej haha! Natuurlijk kon de Primark niet ontbreken en ook Selfridges en de Disney winkel zijn we ingelopen. Esther wilde ook graag naar Hemley's en daar was ik ook nog niet geweest. Nou, super!! Een 5 etages grote speelgoedzaak, echt geweldig. Overal doen ze kleine showtjes enzo, heel grappig.
Daarna zijn we naar het hotel gegaan om ons voorbereiden op de avond. We zijn toen naar Winter Wonderland gegaan en daar ook wat gegeten. Niet heel laat gemaakt, want ik moest maandag gewoon werken helaas. Ik heb helaas maar 10 vrije dagen en die waren allemaal al ingepland. Dus ik heb alleen de dinsdag vrij genomen tijdens E&M's bezoekje. Maandagavond zijn we wel met zn drieen weer uit eten geweest bij Bella Italia, waarna E&M naar We Will Rock You, de musical, zijn gegaan. Dat viel helaas buiten mijn budget dus ik ben weer naar het hotel gegaan.
Dinsdag heb ik ook weer heeerlijk ontbeten in het hotel en daarna zijn we naar Covent Garden geweest om even over de markt te lopen. Ook hebben we Piccadilly even bij daglicht gezien en wilde Esther toch nog even naar Oxford Street. We zijn daarna naar Starbucks gegaan en wat gedronken en gegeten. Tegen een uur of drie heb ik ze weer op de bus naar Stansted Airport gezet en zat mijn laatste bezoekje hier er weer op!
Gaat zo snel, niet normaal jongens!!

Afgelopen woensdag zijn Kirsten en ik verhuist!! Ja, wel een paar verdiepingen lager haha. Onze kamer gaat in januari 'in refurbishment' (hij wordt verbouwd) en we moesten voor 3 jan. verhuizen. Aangezien Kirsten met new year thuis is en ik met kerst wilden we voor deze week verhuizen. En dat was dus woensdag zover. Pff, wat een troep heb ik verzameld in drie maanden zeg! Niet normaal!! Maar onze nieuwe kamer is heel goed. Iets groter zelfs dan wat we hadden! Heel tevreden zijn we:).

Afgelopen weekend waren Kirsten en ik met zn tweetjes en hebben we lekker geshopt en gestapt!! Zaterdag hadden we met Manon afgesproken in Oxford Street en hebben we lekker alle winkels bekeken en natuurlijk weer wat dingetjes gekocht. Ook zijn Kirsten en ik nog even naar Covent Garden geweest om daar nog even rond te lopen. Daar raak je nl ook nooit uitgekeken;). 's Avonds kwamen Manon en 2 hotelgenootjes van haar bij Kirsten en mij om eerst even wat te drinken. We hebben onze stapavond voortgezet bij O'Neill's & de Mac:D. Haha! Heel gezellig maar wel weer een latertje;). Zondag hebben we dus ook he-le-maal NIKS gedaan. Heerlijk!!

Ik ben inmiddels ook begonnen met mn schoolwerk, ja ook dat moet gebeuren! Ewa heeft me beoordeeld en dat was gelukkig super goed!! Ook moest ik me nog door 3 andere collega's laten beoordelen en ook die waren super tevreden. Zo fijn om te horen dat je zo gewaardeerd wordt.

En nou is het echt bijna zover. Donderdag vlieg ik voor zes daagjes naar Nederland. Tenminste, als mijn vlucht gaat natuurlijk. Ik houd alles nauwlettend in de gaten en het ziet er wel redelijk positief uit! Fingers crossed!! Dus hopelijk zie ik de meesten van jullie overmorgen in Nederland.

Love from London
Marlous

  • 21 December 2010 - 19:32

    Esther En Martijn:

    Het was echt super!!! En het weer was ook zo heerlijk! Veel gezien & gedaan, heerlijk weekendje.
    En nu duimen duimen duimen dat het weer zich rustig houdt donderdag en je gewoon lekker deze kant op kunt komen! Daarna mag het wel weer sneeuwen...witte kerst oehhh...

    Veel liefs E&M

  • 21 December 2010 - 19:36

    Minke:

    Jeeeehh, bijna in NL! ;)
    En ook je laatste bezoekje klinkt weer geweldig;)
    xxx

  • 21 December 2010 - 21:20

    Manon :

    Soldier, glee & what is the password!!

    Saturday was a really fun night! I enjoyed it yihaaaa..

    Lots of Love for you and
    i wiss you all the best in Holland.

    Merry Christmas girll !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marlous goes London!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2011

Home sweet home

19 Januari 2011

Just one week left...

01 Januari 2011

HAPPY NEW YEAR!!!!

21 December 2010

Last visits etc.

06 December 2010

AAAAAAAAAANIQUE ft. MAAAAAAAAAAALOUS!!
Marlous

Update april 2014: Vanaf mei zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van mijn backpack trip naar Australie, Nieuw Zeeland en Thailand! Op 14 augustus vertrek ik voor een half jaar naar Londen om stage te gaan lopen in het Grosvenor hotel! Ik hoop dat jullie mij zullen volgen via deze site.

Actief sinds 09 Juni 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 19531

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 14 Augustus 2014

Australie-NZ-Azie

14 Augustus 2010 - 27 Januari 2011

Marlous goes London!

Landen bezocht: