HAPPY NEW YEAR!!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu HAPPY NEW YEAR!!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu

HAPPY NEW YEAR!!!!

Door: marloussteemers

Blijf op de hoogte en volg Marlous

01 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello dear people!!

Allereerst wil ik vanuit Londen iedereen een ontzettend leuk, gelukkig en goed 2011 toewensen!
Mijn oud&nieuw feest was erg gezellig, maar daarover later meer.

Ik ga eerst verder waar ik de vorige keer was geeindigd. Bij mijn vlucht naar Nederland! Ik was enorm bang dat mijn vlucht gecancelled zou worden en had de hele week al wel een beetje spanning in mijn buikje. Maar 's nachts voordat ik wegging naar het vliegveld ging de vlucht nog steeds. Mijn lieve roomie Kirsten heeft me 's nachts op de bus gezet naar Stansted. We zien elkaar namelijk anderhalve week niet, en dat is de afgelopen 4,5 maand nog niet voorgekomen haha!
Maar helaas, niet alles zat mee. Ongeveer een uurtje voordat ik vloog bleek dat ik 4,5 uur vertraging had. We moesten op een vliegtuig uit Dublin wachten.. Nou, dat waren de 4,5 spannendste uren uit mijn leven zo ongeveer! Ik dacht constant: als ze hem maar niet toch cancellen.. Toen zaten we uiteindelijk eenmaal in het vliegtuig, riepen ze om: 'We have some technical problems on this plane.' Moesten we nog van vliegtuig wisselen ook! Dat was dus nog een uur extra vertraging. Uiteindelijk was ik in plaats van half 10 's ochtends, 3 uur 's middags op Dusseldorf Weeze.

De dagen daarna heb ik genoten van het thuis zijn, de nieuwe bank, mijn lieve ouders, broertje & schoonzusje, lekker Hollands eten, mijn lieve vriendinnetjes, uitgaan in Boode, gezellig gourmetten, dobbelen bij de fam. Dolstra, lekker wijntje drinken op de bank, cadeautjes & hapjes eten met de meiden, internet op mijn mobiel, een grote badkamer en mijn eigen bed!
Het waren heerlijke dagen, en ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vond om weer even thuis te zijn. Maar goed, aanstaande donderdag kom ik al weer haha!

Dinsdagavond ben ik weer terug naar Londen gevlogen met een oud&nieuw party in Charing Cross in het vooruitzicht. Manon werkt in dit hotel en ze hadden daar een staff new year party. Iedereen mocht één iemand meenemen, en Manon nam mij mee!
Het was een hele gezellige avond, met als hoogtepunt natuurlijk het fantastische vuurwerk bij de Londen Eye. De staff party was op het dak van het hotel, en buiten hadden we een geweldig uitzicht op de Londen eye en Big Ben. Dus het vuurwerk konden we echt heel goed zien. We hebben met de NLe studenten om elf uur even voor de tv afgeteld, toen was het immers 12 uur bij jullie in Nederland. Maar om twaalf uur buiten knalden de champagneflessen open!
Kortom, gezellige avond! Maar, toch wel anders dan het vieren met je familie en vrienden. Dat doen we dan volgend jaar maar weer;).

Nou, de meesten van jullie zie ik volgende week weer. Dus tot dan!

Love and kisses!!

  • 01 Januari 2011 - 19:42

    Papa&Mama:

    Wij vonden het ook erg gezellig je weer om ons heen te hebben met de feestdagen. Het wachten of je uberhaubt zou komen was heel spannend maar gelukkig kwam alles goed. Nog een paar nachtjes en dan ben je er al weer. Fijne verjaardag. geniet ervan met je engelse collega''s.kusjes

  • 04 Januari 2011 - 14:11

    Minke:

    Jij bent vandaag JARIG!!!!
    Party and party and party and pa and pa and party (is een liedje...)
    Goed! tot over een paar daagjes alweer!!
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marlous goes London!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2011

Home sweet home

19 Januari 2011

Just one week left...

01 Januari 2011

HAPPY NEW YEAR!!!!

21 December 2010

Last visits etc.

06 December 2010

AAAAAAAAAANIQUE ft. MAAAAAAAAAAALOUS!!
Marlous

Update april 2014: Vanaf mei zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van mijn backpack trip naar Australie, Nieuw Zeeland en Thailand! Op 14 augustus vertrek ik voor een half jaar naar Londen om stage te gaan lopen in het Grosvenor hotel! Ik hoop dat jullie mij zullen volgen via deze site.

Actief sinds 09 Juni 2010
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 19535

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 14 Augustus 2014

Australie-NZ-Azie

14 Augustus 2010 - 27 Januari 2011

Marlous goes London!

Landen bezocht: