Pirates, fire alarm etc.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu Pirates, fire alarm etc.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu

Pirates, fire alarm etc..

Door: marloussteemers

Blijf op de hoogte en volg Marlous

07 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo lieve allemaal!!

Nou, voordat je het weet ben je alweer anderhalve week verder haha! Het is nu al weer twee weken geleden dat ik pap, mam & Jordy hier opgehaald heb. En morgen over twee weken komt de volgende visitor alweer hierheen! Want dan komt mama een weekendje alleen.

Nou afgelopen week eerst maar eens! Het werk gaat allemaal prima. Soms is het wat rustiger, soms wat drukker maar over het algemeen vermaak ik me goed. Vorige week heb ik ook mijn eerste review gehad en dat was ook goed. Je kon op allerlei vlakken maximaal 4 punten scoren en ik scoorde 3.2 gemiddeld! Dus netjes dacht ik zo.
Ze zijn hier momenteel heel druk bezig het oude restaurant om te bouwen in een supersjiek Chinees restaurant. En het geluk treft mij dat dat recht boven mijn hoofd gebeurt. Gevolg: drillende bouwvakkers recht boven mij. Niet heel grappig dus! Ik heb gister zelfs bijna de hele dag op de meeting&events office moeten zitten omdat je elkaar gewoon niet kon horen in het kantoor. Vandaag was het gelukkig stukken beter! Ze zijn namelijk opgeschoven en drillen niet meer recht boven mn hoofd.

Vrijdagavond gingen Lieke, Kirsten en ik lekker een filmpje kijken! Kirsten en ik waren net onderweg naar beneden om even een sigaretje te roken want we hadden net een pauze ingelast. Nou, stonden we op de vierde verdieping op de stafflift te wachten gaat ineens keihard het brandalarm af! Dus wij schrokken ons rot! We stonden elkaar volgens mij wel twintig seconden aan te kijken van: wat nou?! Toen zijn we toch maar heel snel naar onze kamer teruggerend. Als er fire alarm is moeten wij onze mooie gele hesjes aan. Want wij moeten als live in staff helpen met het hotel evacueren. Daarna zijn we heel snel naar beneden gelopen met onze hesjes aan. Allerlei mensen vroegen ons natuurlijk wat er aan de hand was, dus hebben we wel 100 keer verteld: We don't know yet what happened, but for everybodys safety we need to ask you to go downstairs and go outside. Thank you! En toen we beneden kwamen was de brandweer er ook al. Was allemaal rond 11 uur. Nou, toen moesten we iedereen naar buiten helpen. Gelukkig kregen we al vrij snel vrijbrief van de brandweer, en mocht iedereen naar binnen. Bleek dat er stoom in kamer 767 was, waardoor het brandalarm af is gegaan. Was op onze verdieping dus haha! Achteraf heb ik zo ontzettend moeten lachen om Lieke, die stond namelijk in haar roze met witte pyamabroek en een geel hesje aan in de lobby hahaha! Ook Kirsten zag er heel leuk uit met een legging en sportschoenen! Iedereen keek Lieke ook heel apart aan en iemand heeft zelfs een foto van haar gemaakt haha!
De film hebben we niet meer afgezien, dat komt nog wel haha.

Zaterdag was de planning om naar Greenwich te gaan. Maar het weerbericht was nogal somber. Dus we zouden het even afwachten en dan misschien naar St. Pauls Cathedral gaan. Maar toen we zaterdagochtend uit het raam keken was het best mooi weer, dus besloten we toch maar naar Greenwich (of greenich zoals ze het hier noemen) te gaan. We zijn dus met de boot vanaf de brug bij de Big Ben naar Greenwich gegaan. Was heel leuk om alles eens vanaf het water te zien! Eenmaal in Greenwich hebben we heerlijk geluncht bij een Engels pubje: toast met stukjes biefstuk en rucola met patatjes! Heeeerlijk. Toen we daarna het oud-romeinse stadje in wilden lopen was alles afgezet en stond er een bord met: CAUTION: FILMING IN PROGRESS. En alles was afgezet met hekken en schermen. Dus wij dachten: goh grappig, misschien zien we wel ergens welke film het is. Nou, toen konden we ergens doorheen kijken en keken we echt 500 jaar terug in de tijd. Allemaal vrouwen met jurken aan en mannen verkleed als piraat enzo. Wij zo: goh het lijkt wel een parodie op Pirates of the Caribbean! En toen liepen we ineens tegen een lookalike van Jack Sparrow (Johnny Depp) aan. Het was hem niet hoor! Maar hij leek er wel op. Bleek dus achteraf zijn stuntman te zijn haha! Want Kirsten ging toch maar eens vragen aan een security kereltje welke film er opgenomen werd. Hij begon te lachen en zei: pirates of the caribbean 4! Dus Kirsten: No really!??!! En toen liet hij zn securitykaartje zien waar het op stond haha! Vet hoor! We hebben later zelfs nog een stuk van de film opgenomen zien worden. We mochten nergens foto's maken, maar wij zouden onszelf niet zijn als we dat niet hadden gedaan:P. Dus natuurlijk een paar stiekeme foto's gemaakt;). Er staan er al een paar op hyves.
Die avond zijn Kirsten en ik samen wezen stappen. Lieke had met de meiden uit haar klas afgesproken en Mascha's moeder en zusje waren hier afgelopen weekend. We zijn naar de Rumba geweest! Hele gezellige avond. Lekker wat drankjes gedronken, gedanst en gekletst met de uitsmijters. Ook kwamen we niet meer af van één van de proppers haha! Maar goed, die kon niet eens een gratis drankje regelen;). Nee grapje, was gezellige avond!
Zondag hadden we een complete rustdag ingelast. Lekker de hele dag niks doen! Dat was lang geleden zeg. En we zijn toen ook maar eens voor school begonnen. Inmiddels ben ik al redelijk ver met mn eerste werkstuk wat eind deze maand af moet zijn.

En leuk nieuws uit Nederland: er is weer een bezoekje gepland jeeeej!! 11 december komen Esther en Martijn mij bezoeken. Zij verblijven ook in mijn hotel (dankzij de family rate!), voor 4 dagen! Heb ik ook al super zin in.
Nou, dit was het weer van mij uit London. Laat even een berichtje achter, is leuk om te lezen!

Liefs,
Marlous!

  • 07 Oktober 2010 - 16:52

    Esther En Martijn:

    Joehoe, here we come!! Wij hebben er ook veeeeel zin in! Zoo je maakt echt genoeg mee he. Al had ik het meeste al gehoord ;-) Echt gaaf van Pirates. Jammer dat Johny er niet was.

    Veel liefs en tot skypes!!

  • 07 Oktober 2010 - 20:44

    Mama En Papa:

    Ook ik (mama) heb ontzettend veel zin in ons weekendje. Lekker shoppen, kletsen en naar een leuke musical!!!!!
    Ik denk dat die drie dolle dwaze dagen snel voorbij zullen zijn. Je verhaal was wel bekend bij ons maar toch erg leuk om weer te lezen. Je kunt nog niet zeggen dat het saai is want je maakt genoeg mee.
    liefs en heel veel kusjes van ons.

  • 10 Oktober 2010 - 13:59

    Minke:

    Heb je Johnny Depp ook gezien?! Of alleen die look-a-like?
    Leuk man, ik hoor ook van iedereen: ooh Londen!? Leukkk! Moet je daar en daar en daar heen gaan!
    (Ik denk dat we van het weekendje 3 weken moeten maken......)
    Haha tot snellll!!!
    Liefs!!

  • 10 Oktober 2010 - 15:54

    Vincent En Ellen:

    Hoi Marlous,

    Wij vinden het erg leuk om je verhalen te lezen en zijn erg blij dat het zo goed met je gaat. Veel succes nog.

    Groetjes Vincent en Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marlous goes London!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2011

Home sweet home

19 Januari 2011

Just one week left...

01 Januari 2011

HAPPY NEW YEAR!!!!

21 December 2010

Last visits etc.

06 December 2010

AAAAAAAAAANIQUE ft. MAAAAAAAAAAALOUS!!
Marlous

Update april 2014: Vanaf mei zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van mijn backpack trip naar Australie, Nieuw Zeeland en Thailand! Op 14 augustus vertrek ik voor een half jaar naar Londen om stage te gaan lopen in het Grosvenor hotel! Ik hoop dat jullie mij zullen volgen via deze site.

Actief sinds 09 Juni 2010
Verslag gelezen: 788
Totaal aantal bezoekers 19563

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 14 Augustus 2014

Australie-NZ-Azie

14 Augustus 2010 - 27 Januari 2011

Marlous goes London!

Landen bezocht: