Still enjoying! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu Still enjoying! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu

Still enjoying!

Door: marloussteemers

Blijf op de hoogte en volg Marlous

18 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello everybody!!

Het werd weer eens tijd voor een nieuw berichtje kreeg ik te horen uit Nederland. Dus dan doe ik dat natuurlijk meteen maar!

De afgelopen twee weken zijn wederom heel snel voorbij gegaan. Aanstaande vrijdag komt mijn lieve moedertje al weer over voor een weekend! Dus daar heb ik super veel zin in. Lekker shoppen, uit eten, naar een musical en bij kletsen natuurlijk! Opzich ook wel fijn dat ze al een keer in Londen is geweest, dan kunnen we de 'sightseeing tour' overslaan haha! Jullie horen volgende week uitgebreid hoe het weekendje was.

Verder gaat het op het werk allemaal prima. Mijn stagebegeleider Ewa is op vakantie, wat betekent dat er een vervangster is: Mihaela. Dezelfde vrouw die hier was tijdens Jolanta's vakantie. Heel gezellig! Tijdens Jolanta's vrije dagen is zij er, en anders ben ik gewoon alleen met Jolanta. Verder is er niet heel veel veranderd. Het gaat gewoon zn gangetje. Wat me trouwens wel op valt aan de mensen die hier werken is dat ze zoveel overwerken! Misschien is dat ook wel typisch het hotelleven hoor, dat weet ik natuurlijk ook niet. Maar sommige mensen werken echt van 's ochtends 8 tot 's avonds 10 door. En dan hebben ze ook nog een gezin en social life! Nou, mij niet gezien hoor!

Vorig weekend zijn Kirsten en ik gaan stappen met een jongen die we hebben leren kennen in een kroegje hier in de buurt. Een echte Londense gay. En die heeft ons meegenomen naar een echte Londense gay-bar! Dat was een hele ervaring. Stal je even een echte gay-bar voor, en op het ergst... Zo is het dus ook! Kirsten en ik vonden het heel leuk om een keer gezien te hebben, maar het was een once in a lifetime ervaring: been there, done that haha!
Zaterdag zijn we met zn vieren (Lieke, Mascha, Kirsten en ik) naar St. Pauls Cathedral geweest. Even lekker cultureel doen dus. We kregen korting met onze studentenkaart, heel handig! Eenmaal binnen kregen we van die leuke headsets met een soort i-pod. Via die headset kon je een rondleiding doen door de kathedraal. Wel handig, zo kan je zelf je tempo bepalen en versta je alles heel goed. Beter dan met een groep achter zo'n 'host' aanwaggelen. We zijn helemaal naar boven geklommen om van het uitzicht te genieten. Helaas was het niet heel helder, maar we hadden een prachtig uitzicht over Londen. Dat waren de 560 treden over wankele ronde trappen wel waard!

Afgelopen weekend ben ik uit logeren geweest! Wel drie kamers verderop! Kirstens vriend, Harm, was hier voor 3 dagen en ik heb het weekend bij Lieke geslapen, zodat Harm bij Kirsten kon slapen! Zo gaat dat aankomend weekend ook als mam hier komt. Heel handig! Lieke en ik hebben eigenlijk niet zo heel veel gedaan afgelopen weekend, en dat was ook wel eens heerlijk! Lekker een weekendje niets doen. Zaterdag even richting Harrods gelopen, bij de H&M geweest en bij Starbucks een hot chocolate gedronken. En zaterdag avond zijn we met zn tweetjes wezen stappen! Heel gezellig. Eerst even in de Hems geweest waar we wat andere Saxion studenten tegenkwamen en daarna naar de Rumba.
Gister had ik een meeting met echte Gorsselnaren! Alex en Gerry waren vor een weekendje in Londen en na wat sms contact hebben we met zn drieen gezellig een drankje gedaan! Toch altijd leuk om weer 'bekende mensen' te zien.

Nou tot zover mijn belevenissen vanuit Londencity. Mn ouders en ik hebben geconstateerd dat de hoeveelheid berichtjes terugloopt. En dat is wel een schande eigenlijk haha! Dus laat vooral wat leuks achter, blijft leuk om te lezen (dit geld ook voor moeders van vriendinnen hoor!).

Lots of love,

Marlous

  • 18 Oktober 2010 - 17:50

    Martijn & Esther:

    Wat een leuk verhaaltje weer. Je houdt het goed vol hoor met regelmatig even een stukje schrijven! Erg leuk voor iedereen, en straks een leuke herinnering voor jezelf!! Lekker vooruitzicht dat je mamsie dit weekend komt. Lekker moeder-dochterweekendje. Geniet ervan!!
    Ennuh ga je woensdag nog even met oma skypen?? Het zal ook wel raar zijn, dat je er dan niet bent! En de reacties mogen wel wat meer op je verhaaltjes!! Volgens mij leest iedereen maar nemen maar weinig mensen de moeite om ook wat te schrijven! Kom op kom op iedereen, haha!!!

  • 18 Oktober 2010 - 17:56

    Lisette :

    Hee Marlous! Altijd leuk om te lezen dat je je nog steeds prima vermaakt! De Primark is echt een walhalla he! Geniet van het weekendje met je mams!

    Liefs uit Curacao!

  • 18 Oktober 2010 - 20:07

    Romy:

    Leuk, leuk, leuk!
    We gaan deze week nog even skypen toch? Even bijkletsen..

    Kuss

  • 19 Oktober 2010 - 10:28

    Anouk:

    Hee Marlous!
    Zo te lezen bevalt alles je nog prima en heb je het nog erg naar je zin! Super! Je schrijft je verhalen in iedergeval vol enthousiasme. Leuk!
    Je foto's op je hyves toevallig net ook even bekeken en ziet er allemaal gezellig uit meid!
    Heel veel succes nog met alles, maar komt vast allemaal goed.
    Tot snel meid! Wie weet wel met kerst, boode?! Haha
    Liefs Anouk

  • 19 Oktober 2010 - 10:37

    Minke:

    Poehee, ik heb het gevoel dat ik echt een saai leven heb hier! Haha ;)
    Maar hartstikke leuk! Tot over 2 weekjesss! Of 3..
    Nee 2! Zin annn :D
    Liefs!

  • 20 Oktober 2010 - 13:38

    Moeder Van Vriendin:

    Leuk om je verhalen te lezen. Volgens mij vermaak je je prima.
    Groetjes.

  • 03 November 2010 - 13:02

    Henny:

    he marlous ja schande he erg lang geleden he elke keer denk oh ja moet marlous even berichten hoor natuurlijk van je moeder dat het goed met je gaat en het naar je zin hebt het gaat wel snel he het is alweer november voor we het weten staat de kerstboom weer in de kamer dat zal in londen wel erg mooi zijn tegen die tijd maar ben jij lekker bij mam onder de kerstboom. het gaat verder allemaal wel goed hier bij de super hetzelfde zal ook wel niet veranderen het is gezellig dat maud weer terug is alsof ze nooit weg is geweest dus wie weet zien we jou ook nog terug ha ha nou lous je hoort weer van me dikke kus henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marlous goes London!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2011

Home sweet home

19 Januari 2011

Just one week left...

01 Januari 2011

HAPPY NEW YEAR!!!!

21 December 2010

Last visits etc.

06 December 2010

AAAAAAAAAANIQUE ft. MAAAAAAAAAAALOUS!!
Marlous

Update april 2014: Vanaf mei zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van mijn backpack trip naar Australie, Nieuw Zeeland en Thailand! Op 14 augustus vertrek ik voor een half jaar naar Londen om stage te gaan lopen in het Grosvenor hotel! Ik hoop dat jullie mij zullen volgen via deze site.

Actief sinds 09 Juni 2010
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 19537

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 14 Augustus 2014

Australie-NZ-Azie

14 Augustus 2010 - 27 Januari 2011

Marlous goes London!

Landen bezocht: