Girls just wanna have fun! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu Girls just wanna have fun! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marlous Steemers - WaarBenJij.nu

Girls just wanna have fun!

Door: marloussteemers

Blijf op de hoogte en volg Marlous

09 November 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello dear people:).

Zoals de titel waarschijnlijk al wel een beetje verraad was het afgelopen weekend ladies weekend!! Maar daarover later meer.

Ik begin met het weekend daarvoor. Dat weekend waren Lieke en ik met zn tweetjes. Mascha was in Nederland en Kirsten had haar broers op bezoek. Wij wouden toch wel samen iets actiefs gaan doen. Dus besloten we om eens echt even iets Hollands te doen in London: fietsen!! We hebben in Gabriels Warf allebei een fiets gehuurd (voor 3,5 pond per uur echt goedkoop!!) en zijn door Londen gaan fietsen. De mensen van het verhuurbedrijf hadden voor ons een route uitgezet naar Hyde Park toe. Eenmaal in Hyde Park aangekomen zijn we daar rond gaan fietsen en zijn we nog bij de Princess Diana Memorial geweest (voor foto's zie hyves!). Echt een hele leuke en actieve middag met als gevolg wel een redelijk zere kont haha!
Die avond ben ik met Kirsten en haar broers meegeweest stappen. Eigenlijk zou ik alleen meegaan naar de pub, maar het was zo gezellig dat ik ook maar mee ben geweest de club in. Hele leuke avond!!
Zondag hebben we lekker niks uitgevoerd en uitgerust voor een nieuwe werkweek.

En vrijdag was het dan eindelijk zover: ik ging na 12 weken mijn vriendinnen weer zien. Vrijdagmorgen om half 5 ging de wekker, want ze zouden om 7 uur landen op Stansted.
Zouden inderdaad.. Want deze lieve dames waren zo slim om hun vliegtuig te missen:P. Dat was echt ontzettend balen, want je mist een hele dag! Ze konden gelukkig hun ticket omboeken naar de avond en met Romy meevliegen, maar echt leuk was anders. Ik ben meteen maar teruggegaan naar het hotel en die dag toch gewoon gewerkt. Het zou anders ook een beetje zonde zijn van mn vrije dag! 's Avonds rond elf uur kon ik ze dan gelukkig eindelijk weer lekker knuffelen!! Ik heb ze daarna meteen naar hun hotel gebracht, want iedereen (waaronder ikzelf ook) was ontzettend moe van deze dag. Het hotel was niet geweldig, maar ach, ze hadden een bed! Ik ben toen meteen weer naar huis gegaan. Het weekend begon dus eigenlijk pas echt zaterdagmorgen.
We hebben die ochtend afgesproken bij mijn hotel in de buurt, zodat ik ze dat kon laten zien. Ik heb ze toen een kleine 'show around' gegeven door ons hotel. Mijn kamer, wat guest rooms en de brasserie natuurlijk. Daarna zijn we de toerist uit gaan hangen: Big Ben, Houses of Parliament, Westminster Abbey en in de Londen Eye. Daarna hebben we een (hele vieze) hotdog gehaald en zijn we naar Harrods gegaan. En ook zij keken hun ogen uit naar de belachelijk mooie en dure avondjurken en alles.
Hierna was iedereen behoorlijk moe geworden en zijn we allemaal even naar ons eigen hotel gegaan. Rond half zeven hadden we bij Leicester Square afgesproken om in Covent Garden een hapje te gaan eten. Nadat we van het ene naar het andere restaurant gegaan werden omdat alles vol zat konden we uiteindelijk terecht bij een steakhouse in Covent Garden. Ik kreeg daar nog korting op de rekening ook, dus dat was mooi meegenomen! Uiteindelijk zaten we om half 8 aan tafel en zijn we pas kwart voor tien weer weggegaan. Heerlijk gegeten en lekker lang nagetafeld en bijgekletst natuurlijk.
We zijn toen meteen maar een club ingedoken (Zoo bar). Super leuke avond gehad. Iedereen was lekker gek en het was gewoon ouderwets gezellig. Super avond!!
Zondag zijn we naar de Primark gegaan. Dit shop-walhalla mocht ik ze natuurlijk niet onthouden. Iedereen heeft super leuke dingen gekocht (waaronder ikzelf natuurlijk ook. Ik kan me in die winkel gewoon écht niet inhouden:S).
We zijn nog even Oxford Street doorgelopen. Romy, Anne en Minke hebben daar nog een super geweldige Londen hoed gekocht. Ze liepen ook heerlijk voor schut in Oxford Street, maar ach who cares? Zij in ieder geval niet, maar het was super grappig om te zien!
Na een hapje gegeten te hebben in een restaurantje zijn we rond 4en terug gegaan naar mijn hotel. Daar hadden we alle koffers gedumpt ivm de check out van de meiden 's ochtends. Daar hebben we nog even zitten kletsen en toen was het helaas al weer tijd voor het afscheid. Ik heb ze veilig en OP TIJD op de bus gezet, zodat ze in ieder geval het vliegtuig NIET zouden missen. Maar blijkbaar maakt dat niet uit, want ze misten alsnog bijna het vliegtuig haha!! Ja, zet een stel meiden bij elkaar en alles loopt in de soep hehe.
Maar, het was een ontzettend super, gaaf, gezellig, hilarisch weekend. Ik heb genoten!!

Nadat ik de meiden op de bus had gezet hadden we een 'Holland meeting' in de Hems. Onze docenten + een club toekomstige studenten kwamen over uit Nederland en we hadden een meeting in de Hems. We kwamen om 7 uur daar aan, maar toen gingen ze net weg om te eten. Toen hebben Kirsten en ik heerlijk een hapje NEDERLANDS FRITUURVOER gegeten. Bittergarnituur met frietje speciaal. My god, ik wist niet dat kaassouflees zo lekker konden zijn hahaha! Heeerlijk!! Uiteindelijk had na een tijdje een hele groep huidige studenten zich verzameld in de Hems en was het een onwijs gezellige avond. Lekker gekletst met iedereen en drankjes gedaan. Manon was er ook, dus zag ik haar ook weer even. Super leuke avond!!

En vandaag en gister was het natuurlijk weer werktijd. Op het werk gaat alles nog steeds goed. Eigenlijk weinig te melden haha.

Dit weekend staat in de planning om een auto te gaan huren (sorry mama, nou weet je het toch!). En zaterdag gaan we met een hele groep studenten stappen. Zondag lekker uitbrakdag en het weekend daarna komen mn ouders & Hanny, Andre & Lisa al weer. Pff, het gaat nu wel onwijs snel hier. Ik weet dat sommige mensen in Nederland hier anders over denken, maar het gaat mij soms iets té snel!

Tot zover weer het verhaaltje uit Londen. Ik hoop dat de mailtjes nu wel verstuurd worden (dat is nl de vorige keer niet gebeurt).

Liefs, xx
Marlous

  • 09 November 2010 - 19:46

    Romy:

    Whoeeehooeee, was een super weekend...!! Wat hebben wij gelachen zeg. Je bent alleen 1 detail vergeten te vertellen... Rara wat is dat? HAHA.

    Kuss

  • 09 November 2010 - 19:56

    Marlous Steemers:

    Ik ben wel meerdere details vergeten te vertellen haha!

  • 09 November 2010 - 20:30

    Stephanie:

    ja het was echt super! & idd het belangrijkste detail laat je achter wegen :p haha

  • 09 November 2010 - 21:16

    Esther:

    Heyy!

    Had ik je net gemaild dat het weer tijd werd voor een nieuw verslagje: ik word op m'n wenken bediend...haha... Maaruh het was dat ik even ging kijken, want ik heb weer geen mail gekregen! Tsss wat stom zeg! Het was wel weer een lekker weekendje voor je!

    Liefs!

  • 09 November 2010 - 21:24

    Papa En Mama:

    Nu maken jullie ons wel erg nieuwsgierig wat al die ontbrekende details zijn!!!!! Maar zo te lezen was het een gaaf weekend. Dat kan ook niet anders met die meiden. Tot over ruim een week als we tenminste op tijd zijn voor het vliegtuig!!!!!! Kusjes

  • 10 November 2010 - 14:31

    Anne Margot:

    Was echt een super gezellig weekend maar idd marlous, er ontbreekt 1 heel belangrijk detail....
    Wat dacht je van het begint met een P en eindigd op eter?????

    hahahahahhahahaaaaa

    Foei wat lachen dit weekend, als ik er aan terug denk krijg ik spontaan weer de slappe lach :D.

    Nou tot skype!!!!

    Dikke kus

  • 10 November 2010 - 22:31

    Marlous:

    Ja Marlous, ik ben wel benieuwd naar de kleine detail! Moehahah
    Ja het was echt super gezellig, ik heb wel mijn tentamen een beetje verknalt omdat ik iedere keer in slaap viel, maar hee!
    Ohja ps. mijn politiehoed is veilig aangekomen! Dus met kerst komt hij weer tevoorschijn:D Leuk voor in Boode!
    Hoe is het trouwens met Peter Pan? (Voor de mensen die dat niet weten, wij zijn met Peter Pan op de foto geweest, die stond bij de Londen Eye....) Haha laat ook maar
    Liefs!

  • 10 November 2010 - 22:31

    Minke:

    Oepsie, bij naam moet natuurlijk Minke staan

  • 10 November 2010 - 22:32

    Romy:

    Pffff, wat heb ik mij misdragen

  • 11 November 2010 - 14:34

    Romy:

    ik heb mij helemaal niet misdragen! Minke!:P

  • 12 November 2010 - 14:41

    Stephanie:

    He he....

    Haha maar het was wel leuk he marlousje?!

    xxx

  • 12 November 2010 - 17:20

    Marlous Steemers:

    Ja het was zeker leuk! En het blijft ook leuk dat ik de reacties op deze site kan beheren, he Anne of Romy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marlous goes London!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2011

Home sweet home

19 Januari 2011

Just one week left...

01 Januari 2011

HAPPY NEW YEAR!!!!

21 December 2010

Last visits etc.

06 December 2010

AAAAAAAAAANIQUE ft. MAAAAAAAAAAALOUS!!
Marlous

Update april 2014: Vanaf mei zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van mijn backpack trip naar Australie, Nieuw Zeeland en Thailand! Op 14 augustus vertrek ik voor een half jaar naar Londen om stage te gaan lopen in het Grosvenor hotel! Ik hoop dat jullie mij zullen volgen via deze site.

Actief sinds 09 Juni 2010
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 19538

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 14 Augustus 2014

Australie-NZ-Azie

14 Augustus 2010 - 27 Januari 2011

Marlous goes London!

Landen bezocht: